VRAGEN MET BETREKKING TOT PRODUCTEN
• Over de kwaliteit van de producten en de productie •
Wie ontwikkelt de producten?
Wij ontwerpen en ontwikkelen de producten zelf. Bij de ontwikkeling van de producten houden wij rekening met de nieuwste wetenschappelijke onderzoeksresultaten en met de feedback en ervaringen van onze meer dan 400.000 consumenten.
Waar komen de producten vandaan?
De grondstoffen voor onze producten selecteren wij met grote zorg. De grondstoffen betrekken wij van Europese producenten, fabrikanten en leveranciers van buiten Europa. Ons primaire doel is dat het betreffende kruid, voedingsmiddel of actieve bestanddeel zijn werking uitoefent. Wij besparen niet op kwaliteit. Als iets beter is, maar meer kost, kiezen wij daarvoor.
Waar worden de producten gemaakt?
Sommige producten produceren wij zelf, andere worden vervaardigd in de fabrieken van onze partners. Al onze producten worden in Europa gemaakt.
Welk kwaliteitsborgingssysteem wordt er gehanteerd?
In onze fabrieken, magazijnen en die van onze partners is een HACCP-, ISO 22000- of ISO 9001-kwaliteitsborgingssysteem van kracht. Wij werken niet samen met bedrijven die geen kwaliteitsborgingssysteem hanteren.
Worden er analyses en onderzoeken uitgevoerd op de producten?
Voor elk product en elk ingrediënt voeren wij microbiologische en andere noodzakelijke onderzoeken uit. Sommige producten – zoals algen – onderwerpen wij ook aan stralings- en zwaremetalenonderzoek.
Onze producten worden door onszelf geconsumeerd – door onze medewerkers, familieleden en kinderen –, daarom brengen wij alleen producten op de markt waarvan wij volledig overtuigd zijn dat ze vrij zijn van verontreinigingen.
• Over verzending, betaling en het pakket •
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Hier vindt u gedetailleerde informatie over de verzendkosten:
https://www.mannavita.nl/pages/verzending-betaling
Is er een gratis verzenddrempel?
Ja. Indien u voor meer dan 99 € bestelt, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Hoe snel ontvang ik de producten?
90% van onze klanten ontvangt hun pakket binnen 3 werkdagen na het registreren van de bestelling.
Hoe kan ik de route van mijn pakket volgen?
Wanneer wij het pakket aan de koeriersdienst overhandigen, ontvangt u per e-mail een link waarmee u de route van het pakket kunt volgen.
Met welke vervoerder wordt mijn pakket verzonden?
De meeste van onze pakketten worden momenteel verzonden met de GLS koeriersdienst.
Welke betaalmethoden zijn er?
Over de actuele betaalmethoden kunt u op deze pagina informatie vinden:
https://www.mannavita.nl/pages/verzending-betaling
Hoe kan ik een product retourneren?
Met betrekking tot het retourneren van het product, lees alstublieft deze pagina:
https://www.mannavita.nl/pages/annuleren
• Garanties •
Krijg ik garantie dat het product zijn effecten zal hebben?
Bij de ontwikkeling van onze producten is het primaire doel om te helpen de symptomen van ziekten te verlichten. Met dit doel ontwikkelen wij de producten. Het Mannavita team houdt zich niet bezig met gemiddelde producten. Voor ons staan kwaliteit en effectiviteit voorop.
Desondanks kunnen wij, omdat ieder menselijk lichaam anders is, geen garantie geven dat een bepaald product uw gezondheidstoestand in elk geval zal verbeteren.
Is er een geld-terug-garantie?
Ja, die is er. Op elk product geldt een 30 dagen geld-terug-garantie. Zelfs als u het heeft ingenomen, geconsumeerd of uitgeprobeerd, vergoeden wij binnen 30 dagen de aankoopprijs van het product.
Voor ons is het belangrijkste dat wij u helpen om in een betere gezondheidstoestand te komen.
Over de geld-terug-garantie en de voorwaarden kunt u hier gedetailleerde informatie lezen: https://www.mannavita.nl/pages/garanties-nl
• Vragen met betrekking tot producten •
Hoe kan ik 1 gram en 0,5 gram afmeten met de royal jelly lepel?
De hoeveelheid staat aangegeven op het handvat van de royal jelly doseerlepels.
De 1 en 0,5 gram komen overeen met de afgevlakte hoeveelheid die met de lepels wordt afgemeten.
Waar dient het 'Cryos' zakje voor dat in het pakket met koninginnengelei of rauwe stuifmeel zit?
Het in het pakket aanwezige 'Cryos' zakje is een gel voor het koelen van de producten. Niet geschikt voor consumptie of voor gebruik op de huid. Kan als koelelement worden gebruikt - bewaar het in de vriezer.
Waar vind ik de doseerlepel in de Multicollageen pot?
De doseerlepel van het Multicollageen product vindt u in de doos, in het drankpoeder.
Waar vind ik de doseerlepel in de ElektronyK+ pot?
De doseerlepel van het ElektronyK+ product vindt u in de doos, in het drankpoeder.
Mag ik meer van de vruchtensappen drinken dan de dagelijks aanbevolen hoeveelheid?
Ja.
Mag ik van bepaalde producten meer capsules innemen dan de dagelijks aanbevolen hoeveelheid?
Onze producten bestaan uit natuurlijke plantaardige en dierlijke grondstoffen. We gebruiken zeer weinig kunstmatige - geïsoleerde verbindingen - bij de productie van de producten. Dit betekent ook dat u zonder problemen een dubbele of drievoudige dosis van de Mannavita-producten kunt innemen, vooral als u denkt dat u daarmee een beter effect kunt bereiken.
• Verdere specifieke vragen •
Kan ik ook persoonlijk bij u kopen?
Dat is momenteel niet mogelijk. Ons centrale magazijn bevindt zich in Hongarije, nabij Boedapest. Als u in Boedapest bent, kunt u onze centrale winkel ook persoonlijk bezoeken.
Ons adres: Mannavita Speciaalzaak Boedapest.
Kan ik u ook telefonisch spreken?
Momenteel bieden wij alleen klantenservice via e-mail aan. Als u vragen heeft, kunt u gerust contact opnemen met onze collega's via het info@mannavita.nl op het e-mailadres.